środa, 18 kwietnia 2018

Wywiad z Jesusem Luzem

Jesus Luz jest brazylijskim DJ-em, który występował między innymi w prestiżowych klubach w Lizbonie, Wiedniu, na Ibizie i Korsyce oraz dzielił scenę z DJ-em Tiesto, Bennym Benassim i Paulem Oakenfoldem. Wcześniej pracował jako model dla Dolce & Gabbana i Pepe Jeans. Wystąpił też w teledyskach do „Celebration” Madonny i „Caliente” Inny oraz pojawił się w serialach „Aquele Beijo” i „Guerra dos Sexos”. W wywiadzie Jesus dzieli się wspomnieniami dotyczącymi kariery w modelingu oraz opowiada o pracy DJ-a, ulubionych sportach i planach na przyszłość.


Zacząłeś swoją karierę jako model w 2005, kiedy to dołączyłeś do agencji modelingowej 40 Graus Models. Jak w ogóle zainteresowałeś się modelingiem?

Kiedy zobaczyłem dla siebie szansę pracy jako model, byłem bardzo młody, miałem 17 lat. Wielu dobrych kumpli zainspirowało mnie i wypychało do tego, abym zaczął karierę w modelingu. To był zarazem klucz do mojej kariery aktorskiej i życia jako DJ.

W czasie swojej kariery jako model pracowałeś dla Dolce & Gabbana i Pepe Jeans, pojawiłeś się na okładce „L'Officiel Hommes” i szedłeś w pokazach na Milan Fashion Weeku. Czy nie było dla Ciebie trudne czy nieco stresujące pracować dla tak wielkich nazwisk i profesjonalistów?

To było niesamowite wyzwanie! Uwielbiałem to i wiele wspaniałych momentów pozostało mi w sercu.

Pracujesz jako DJ już od dziewięciu lat, występowałeś w najlepszych klubach nocnych na Ibizie, Korsyce, w Londynie, Wiedniu i wielu innych miastach. Dlaczego postanowiłeś zostać profesjonalnym DJ-em i co najbardziej ekscytuje Cię w tej pracy?

Postanowiłem zostać profesjonalistą w tej dziedzinie w czasie trasy koncertowej Madonny. Zacząłem „grać” z Paulem Oakenfoldem na jej scenie! Wtedy poczułem smak scenicznych występów i dzielenia się z ludźmi radością i muzyką. Rozpoczęcie własnej trasy stało się już wówczas kwestią czasu.

Jako DJ miałeś szansę brać udział w wielu imprezach i wydarzeniach muzycznych. Jaka była najbardziej szalona i najdziksza impreza, na której kiedykolwiek byłeś?

Zdecydowanie Beatpatrol Festival w Wiedniu.


Pochodzisz z Brazylii i większość swojego życia spędziłeś w Rio de Janeiro. Jakie masz w sobie typowe cechy Brazylijczyka i co najbardziej podoba Ci się w Twoim rodzinnym mieście?

Jestem bardzo ciepły w relacjach z ludźmi, mam otwarty umysł i wielkie serce. Myślę, że to właśnie jest ten brazylijski element we mnie. Uwielbiam idealną pogodę i jedzenie z tej okolicy.

Wiem, że bardzo lubisz spadochroniarstwo i pływanie oraz uwielbiasz spędzać czas na plaży. Czy mógłbyś opowiedzieć coś więcej o Twoich ulubionych sportach i aktywnościach w wolnym czasie?

Naprawdę kocham skakać ze spadochronem! To dla mnie jak terapia i myślę, że każdy powinien tego spróbować przynajmniej raz w życiu!

W lutym 2018 ukazał się Twój remix utworu „Mas Que Nada” Sergio Mendesa i miałeś kilka koncertów w Brazylii w ramach Carnaval Tour. Czego możemy się od Ciebie spodziewać w najbliższej przyszłości?

Teraz skupię się na mojej karierze aktorskiej i jak zwykle będę kontynuować moją DJ-ską trasę!


Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat Jesusa Luza i jego muzyki, zajrzyjcie na jego oficjalną stronę:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz