poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Wywiad z Ryanem Ochoą

Ryan Ochoa jest amerykańskim aktorem, który podbił serca widzów rolami w serialach „Para królów” i „iCarly”. Obecnie cały czas rozwija się jako aktor, a ponadto wraz z braćmi założył zespół Ochoa Boyz i wydał album „Nvasion”. Pracuje również nad kilkoma nowymi projektami filmowymi, które ujrzą światło dzienne w najbliższej przyszłości. W wywiadzie Ryan opowiada o swoich wspomnieniach z pracy na planie „Pary królów”, karierze muzycznej i planach na przyszłość.


Zdobyłeś dużą popularność wśród nastolatków po tym jak zagrałeś Lanny’ego w serialu Disney XD „Para królów” i Chucka Chambersa w produkcji Nickelodeon „iCarly”. Jak to się stało, że zainteresowałeś się aktorstwem i jakie było Twoje pierwsze aktorskie doświadczenie?

Zawsze lubiłem zabawiać ludzi i sprawiać, że uśmiech pojawiał się na ich twarzach. Czułem, że aktorstwo może być doskonałym narzędziem, aby dalej to robić. Moją pierwszą aktorską przygodą była reklama busów Greyhound. Fajnie było pojeździć sobie busem po mieście cały dzień. Po tym doświadczeniu połknąłem bakcyla. Nagrałem jeszcze kilka reklam, po czym zdobyłem pierwszą rolę filmową w „Nostalgii”.

Domyślam się, że zanim sam stałeś się gwiazdą Disneya byłeś już zapoznany z niektórymi disneyowskimi produkcjami. Jakie były Twoje ulubione seriale i filmy z czasów dzieciństwa?

W dzieciństwie oglądałem wiele seriali Disneya takich jak „Świat nonsensów u Stevensów” oraz „Avatar” i „Drake i Josh” na Nickelodeon. Jeśli chodzi o filmy, do moich ulubionych należały: „Król Lew”, „Głupi i głupszy” oraz „Titanic”. Kiedy obejrzałem „Titanica”, Leonardo DiCaprio stał się moim aktorskim wzorem do naśladowania!

W „iCarly” i „Parze królów” wcielałeś się w role nieznośnych dzieciaków, którzy zawsze coś kombinowali, więc podczas zdjęć musiały zdarzać się zabawne sytuacje. Masz swoje ulubione momenty związane z pracą na planie Pary królów”?

Moim ulubionym wspomnieniem jest to, jak bardzo zżyliśmy się z całą obsadą i jak do dnia dzisiejszego pozostajemy ze sobą związani. Praca z tak utalentowaną i zabawną ekipą zawsze była dla mnie pewnym wyzwaniem - trudno było się nie śmiać i nie wyjść z roli podczas kręcenia poszczególnych scen.


Oprócz bycia utalentowanym aktorem, jesteś również członkiem boysbandu Ochoa Boyz, grającego muzykę z gatunku hip hop/dance. Wydaliście album „Nvasion”, a 23 sierpnia pojawił się wasz nowy teledysk do utworu Beast Mode”. Kiedy zdecydowałeś, że chcesz pójść w stronę muzyki? Kim są Twoi muzyczni idole i skąd czerpiesz inspirację?

Jeśli chodzi o „Beast Mode”, pięć dni temu wrzuciliśmy wideo na YouTube’a i ma już ponad 40 tysięcy wyświetleń! Chciałem wejść na rynek muzyczny, ponieważ było to coś, co mogłem robić razem ze wszystkimi moimi braćmi. Zresztą kto nie lubi muzyki! Kiedy zaczynaliśmy muzyczną działalność, naszą inspiracją było połączenie muzyki LMFAO, Eminema i Beastie Boys, ale z czasem zaczęliśmy doceniać znacznie więcej gatunków muzycznych i artystów. To pomogło nam również w dalszym rozwoju.

Aby mieć kondycję na scenie, musisz zdrowo się odżywiać i regularnie ćwiczyć. Jakie są Twoje sposoby, aby być w formie i dobrze się czuć?

Nie mogę powiedzieć, że żywię się jakoś szczególnie dobrze, bo lubię co jakiś czas zjeść fastfoody i ciastka, ale codziennie ćwiczę. Mam też okazję potrenować, kiedy przygotowujemy piosenki do muzycznych występów.

Wyrosłeś już z bycia disneyowskim aktorem, ale Twoja kariera aktorska stale się rozwija. Właśnie skończyłeś pracę na planie filmu The Samuel Project, zobaczymy Cię również w Another Day in Paradise i Break Dance Revolution. Czy mógłbyś zdradzić więcej informacji na temat Twoich przyszłych aktorskich projektów?

Chcę kontynuować aktorstwo jeszcze przez wiele lat i jestem podekscytowany tym, że wraz z dorastaniem otrzymuję coraz szerszą paletę aktorskich projektów. Mogę powiedzieć, że nadchodzące produkcje są zabawne, inspirujące i mają dobry scenariusz. Mam w planach kilka filmów i seriali, ale chyba najbardziej czekam na premierę „The Samuel Project”, z wielu różnych powodów. Nie mogę się doczekać jak go zobaczycie!


Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat Ryana Ochoa i jego projektów, zajrzyjcie na jego oficjalną stronę:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz