środa, 28 grudnia 2016

Wywiad z Hutchem Dano

Hutch Dano jest amerykańskim aktorem, znanym przede wszystkim z głównych ról w serialu „Zeke i Luther” oraz filmie „Brat zastępowy”, jak również utalentowanym malarzem abstrakcyjnym. Ostatnio zadebiutował jako współscenarzysta, tworząc wraz z producentem filmowym Mattem Shapirą thriller „Sunflower”. W wywiadzie Hutch wspomina grę w disneyowskich produkcjach oraz opowiada o swoich planach związanych z malarstwem i aktorstwem.


Zdobyłeś popularność dzięki swoim rolom w filmach i serialach Disneya, takich jak „Zeke i Luther”, „Brat zastępowy” i „Nie ma to jak statek”. Jak wspominasz swoją przygodę z Disneyem i możliwość pracy z braćmi Sprouse i Seleną Gomez?

Wspominam to jako doświadczenie, które zmieniło moje życie i które do końca życia będę bardzo sobie cenił. To było wspaniałe, ponieważ byłem fanem ich pracy jeszcze zanim miałem okazję spotkać się z nimi na jednym planie. Naprawdę niesamowite doświadczenie.

W serialu „Zeke i Luther” wcieliłeś się w postać Zeke’a Falcone, utalentowanego skateboardzisty. Czy w prawdziwym życiu też jesteś utalentowany w tej dziedzinie? Jeśli nie, jakie są Twoje ulubione sporty i aktywności?

Niestety nie. Chociaż kiedyś trochę interesowałem się skateboardem, w szkole średniej wolałem surfowanie. Wraz z dorastaniem, ten czas który mógłbym poświęcić na surfing z reguły zabierają mi moje zainteresowania związane ze sztuką i malarstwem.

Oprócz bycia aktorem jesteś też utalentowanym malarzem abstrakcyjnym. Twoje obrazy są z reguły związane z naturą, ale są też wśród nich takie prace jak „Robot Revolution” czy „Curiosity”. Jakie są Twoje największe artystyczne inspiracje?

Moimi największymi inspiracjami są Jackson Pollock i Jean-Michel Basquiat. Uwielbiam też Marka Rothko.

Wielu ludzi nadal uważa malarstwo abstrakcyjne za dziwaczne i bardzo trudne do wyjaśnienia. Jak Twoim zdaniem ludzie powinni odczytywać obrazy abstrakcyjne, aby właściwie je rozumieć?

Tworzę sztukę abstrakcyjną właśnie dlatego, że ona wcale nie musi być rozumiana. Po prostu mam nadzieję, że wywoła w ludziach pewne odczucia.


Wraz z Mattem Shapirą jesteście scenarzystami thrillera „Sunflower”, który opowiada historię zaginięcia pisarza George’a Boulangé i śledztwa w tej sprawie. Kiedy wpadliście na pomysł stworzenia tego filmu?

Matt Shapira miał pewien pomysł i zaczęliśmy wspólnie pracować nad scenariuszem. Mam nadzieję, że film pojawi się w 2017.

W przyszłym roku zobaczymy Cię w horrorze na temat Wielkiej Stopy „Hoax”. Wiem, że nie możesz za wiele zdradzać przed premierą, więc spytam o coś innego: Jakie są Twoje ulubione wspomnienia związane z oglądaniem horrorów? Czy lubisz ten gatunek?

Oglądanie oryginalnych „Koszmarów z ulicy Wiązów” z moim tatą. Uwielbiam ten gatunek – horrory to zdecydowanie mój ulubiony rodzaj filmów.

Bierzesz udział w wielu projektach związanych zarówno z aktorstwem jak i malarstwem, a ostatnio zacząłeś sprzedawać specjalne t-shirty sygnowane Twoim nazwiskiem. Czego możemy się od Ciebie spodziewać w przyszłości – więcej aktorstwa, malarstwa, a może czegoś kompletnie innego?

Mamy trzy projekty w post-produkcji: „Behind the Walls”, „Sunflower” i „Hoax”. Wystąpię również gościnnie w serialu CBS „Training Day”. Liczę na to, że będę mógł więcej grać i malować oraz rozwijać moją linię ubrań.


Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat Hutcha Dano i jego działalności, odwiedźcie jego oficjalną stronę:
http://www.danosgallery.com/
https://www.facebook.com/Danosgallery/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz