niedziela, 22 lutego 2015

Wywiad z Marzią Gaggioli

Dzisiaj publikuję kolejny wywiad z dwóch językach. Tworzy piosenki w wielu różnych językach nawet ich nie znając - Marzia Gaggioli jest niewątpliwie wyjątkową piosenkarką. W szczerym wywiadzie Marzia opowiada o swojej karierze muzycznej, innych zainteresowaniach oraz planach na przyszłość.


Publikujesz swoje piosenki na Youtubie od 2009 i stają się one coraz popularniejsze. Kiedy zaczęłaś interesować się muzyką i jak wyglądały Twoje pierwsze kroki w muzycznym świecie? 

Tworzyłam muzykę od najwcześniejszych lat dzieciństwa. Gdy miałam 6-7 lat umiałam już grać na fortepianie i komponowałam pierwsze utwory. Moim pierwszym krokiem w tym świecie było moje przystąpienie w wieku czternastu lat do SIAE, włoskiej agencji prawa autorskiego dla kompozytorów i edytorów. Od tego momentu występowałam w programach na żywo, dawałam koncerty i pojawiałam się w telewizji, po czym odkryłam Youtube.

Śpiewasz piosenki w wielu różnych językach nawet ich nie znając, co jest naprawdę niespotykane. Jak wygląda proces tworzenia przez Ciebie piosenek? 

Tak, bardzo kocham języki i uwielbiam próbować tworzyć piosenki w różnych językach. Po prostu najpierw tworzę muzykę, potem szukam jakichś fajnych słów, które zapisuję w notatniku, a następnie z pomocą słownika próbuję układać zdania.

W 2012 opublikowałaś piosenkę w języku polskim „Słońce świeci”, która przyniosła Ci popularność w naszym kraju. Jakie jest Twoje wrażenie na temat polskiego języka i czy miałaś trudności w śpiewaniu polskich słów? 

Język polski jest naprawdę piękny, ale bardzo trudny do śpiewania! Tak, miałam wiele problemów na początku!


Na Twojej oficjalnej stronie możemy znaleźć informację, że jesteś zainteresowana sztuką i poezją. Czy mogłabyś powiedzieć coś więcej o swoich pasjach poza śpiewaniem? 

Tak, kocham malowanie i rysowanie komiksów, ale także pisanie opowieści przygodowych i fantasy oraz edytowanie filmów wideo.

Wydajesz się niezwykle miłą i pozytywną osobą. Jaka jest Twoja filozofia życia i najważniejsze wartości? 

Moją filozofię życia mogę zawrzeć w słowach „żyj i pozwól żyć”, najważniejszymi wartościami są dla mnie uczciwość i rzetelność.

Jak już wspomniałem, masz w Polsce wielu fanów. Czy planujesz wystąpić w Polsce? 

Bardzo bym chciała przyjechać do Polski, ale nadal nie wiem kiedy. Mam nadzieję, że już niebawem przybędę do waszego pięknego kraju.

Bardzo dziękuję za wywiad.

Dzięki.


Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o Marzii i jej muzyce, sprawdźcie jej oficjalną stronę internetową:
http://www.marziagaggioli.it/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz