wtorek, 29 lipca 2014

Wakacje w Polsce

Muszę przyznać, że tegoroczne wakacje są dla mnie w pewien sposób wyjątkowe. Nie myślę prawie wcale o powrocie do szkoły (chociaż zaraz po nim mam osiemnastkę), całkiem aktywnie spędzam czas, a przy okazji wypoczywam, aby zebrać siły do zmagania się z rozmaitymi sprawami powakacyjnymi. A tymczasem zwiedzam sobie piękne miasta - Kraków, Białystok, najprawdopodobniej wkrótce również Wrocław. Polska jest naprawdę pięknym krajem i często nie doceniamy tego, co mamy na wyciągnięcie ręki.

Aby nie być gołosłownym, zamieszczam Wam tutaj kilka zdjęć, które udało mi się ostatnio zrobić. Wiem, że się rozleniwiłem, a Ci którzy szukają tutaj mądrych tematów wiele na tym nie skorzystają, niemniej jednak w najbliższym czasie pojawi się tutaj kolejny wywiad. Myślę, że właśnie w tym kierunku pójdzie blog. Nie czuję się na siłach, by zgrywać z siebie naprawiającego świat mądralę. Zdecydowanie bardziej interesujące są rozmowy z ludźmi, którzy coś osiągnęli. Kto wie, może właśnie dziennikarstwo jest mi w życiu pisane? Dotychczas wiązałem przyszłość z historią, ale chyba nie czułbym się spełniony życiowo jako nauczyciel ;) Pozdrawiam i życzę wszystkim udanych wakacji!





Tak wielu ludzi szuka szczęścia zagranicą - rozejrzyj się i doceń, jak piękny jest Twój kraj!

4 komentarze:

  1. Mogę się czepiać, ale w dolnym opisie masz błędy - 'za granicą' oraz 'doceń, jak piękny(...)' Pozdrawiam, Tomek Biceps :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://pl.wiktionary.org/wiki/zagranica - zagranica to terytorium położone poza terytorium państwa, o którym mowa ;) W tym wypadku mogę używać obydwu form. No jeden przecinek to nie taki znowu błąd, ale dzięki.

      Usuń
  2. Przedostatnie zdjęcie to chyba pałac w Białymstoku, teraz Uniwersytet Medyczny, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia są z Białegostoku, w okolicy mieszka moja rodzina :D

      Usuń