czwartek, 24 kwietnia 2014

Wywiad z Arturem Strączkiem

Już w tę sobotę 26 kwietnia w Poznaniu odbędzie się Young Stars Festival, pierwsza edycja imprezy poświęconej młodym polskim wokalistom. Wśród wielu utalentowanych artystów, którzy tam wystąpią znalazł się między innymi Artur Strączek - nastoletni piosenkarz, który rozpoczął swoją karierę od wstawiania swoich utworów na Youtubie, a którego debiutancki album ukaże się już we wrześniu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o przygodzie Artura z muzyką to polecam wam wywiad, który udało mi się z nim przeprowadzić.


W lipcu 2011 założyłeś swój kanał na Youtube, na którym zacząłeś zamieszczać swoje własne utwory i covery. Co sprawiło, że postanowiłeś pochwalić się swoimi zdolnościami wokalnymi w sieci? 

Po prostu od zawsze kochałem śpiewać i postanowiłem wrzucić do sieci spontanicznie nagrany cover wspólnie z moim Tatą. Nie spodziewałem się tylu odsłuchań i tak pozytywnych komentarzy, które zmotywowały mnie do nagrywania kolejnych piosenek.

Przypuszczam, iż śpiewanie nie jest Twoim jedynym zainteresowaniem. Co najchętniej lubisz robić w wolnym czasie oprócz rozwijania zdolności wokalnych? 

W wolnym czasie spotykam się ze znajomymi. Staram się utrzymywać kontakt z moimi fanami, poza tym robię to co każdy chłopak w moim wieku.

Na swoim profilu na Youtube wstawiałeś między innymi covery przebojów Jessie J i Bruno Marsa. Jacy inni artyści stanowią Twoje muzyczne inspiracje? 

Lubię naprawdę dużo artystów m.in. tych, których wymieniłeś. Lubię ich nie tylko za muzykę, ale też za to jakimi są ludźmi. Jedni pokazują, że marzenia się spełniają jak Justin Bieber, drudzy jak Jessie J pomagają chorym. Jesteś przykładem osoby, która poprzez swoją determinację spełnia swoje sny o karierze.

Jakie jest Twoje największe marzenie? 

Moim marzeniem jest być po prostu szczęśliwym człowiekiem i robić w życiu to co lubię, bo to jest najważniejsze.

Z miesiąca na miesiąc stajesz się coraz bardziej popularny, a liczba Twoich fanów na Facebooku stale rośnie. Nie obawiasz się sławy? Jak łączysz swoje szkolne obowiązki z nagrywaniem płyty i rozwijaniem kariery? 

Faktycznie rośnie liczba fanów na Facebooku, ale jest też co raz więcej zawistnych osób, szczególnie z moich okolic. Jeśli chodzi o szkołę to nie jest tak ciężko jak by się mogło wydawać. Jak na razie daję radę pogodzić szkolę z muzyką. Mam dopiero nagrane 2 piosenki, więc nagrywanie dopiero przede mną. Reszta piosenek czeka jeszcze w szufladzie, a premiera mojego pierwszego singla już w maju.

Niedawno pojawił się teledysk do piosenki "Płomień", gdzie śpiewasz wraz z innymi młodymi polskimi artystami, wkrótce premiera Twojego nowego singla, a we wrześniu albumu. Czy mógłbyś zdradzić, w jakim klimacie będzie utrzymana Twoja płyta i zachęcić w kilku słowach do jej zakupienia? 

Na pewno piosenki będą wpadające w ucho. Mam nadzieję, że na mojej płycie pojawią się też piosenki, które już mogliście usłyszeć na Youtube z samą gitarą. Zdradzę też, że nie mogę już doczekać się premiery mojego singla, bo jestem z niego mega zadowolony :)

Dziękuję Ci serdecznie za rozmowę. 

Dziękuję bardzo!


Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej na temat Artura Strączka i posłuchać jego utworów to polecam Wam jego kanał na Youtubie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz