środa, 23 kwietnia 2014

Wyraź swoje zdanie!

Minął już prawie tydzień, więc chyba już czas na nowy wpis. Niestety nadal nie otrzymałem odpowiedzi do wywiadu, który miałem tutaj wstawić, ale nadal mam nadzieję, że uda się tę sprawę sfinalizować. Dzisiaj znów kilka motywujących słów dla tych, którzy czasem mają gorsze dni i chcą przeczytać coś miłego. Z każdym dniem rozwijamy się i nabywamy nowych doświadczeń. Sam uwielbiam obserwować na sobie różnego rodzaju zmiany zachodzące z dnia na dzień i z dłuższej perspektywy. Dzisiaj na przykład osiągnąłem swój mały sukces - zawsze miałem problem ze wspinaniem się po linie, a dzisiaj wspiąłem się prawie na sam szczyt. Życie to właśnie taka wspinaczka - codziennie osiągasz coraz wyższe cele i zdobywasz nowe umiejętności.

Jak widzicie blog się rozwija i coraz więcej osób na niego zagląda, co mnie bardzo cieszy. Osiągnąłem już ponad tysiąc wejść (moje wejścia nie są wliczane), więc uważam to za mój mały sukces. Początkowo sceptycznie odnosiłem się do idei uzewnętrzniania się w sieci, jednak jeżeli ktoś nie zasypuje internetu swoimi zdjęciami o jakimś prowokacyjnym charakterze to przecież nie ma w tym nic złego. Warto dzielić się między sobą swoim doświadczeniem i przemyśleniami. Masz coś mądrego do powiedzenia - wykrzycz to całemu światu, mamy wolność słowa, więc możesz wyrazić siebie i swoje poglądy. O ile nie urażasz w żaden sposób drugiego człowieka to korzystaj ze swojego prawa. Może Twoje doświadczenie życiowe pomoże odnaleźć się innym w świecie i rozwiązać im swoje problemy?

Właśnie ze względu na wolność słowa jaką mamy zwracam się do Was z prośbą, abyście pisali w komentarzach swoje opinie. Wiem, że nie jestem jakimś kontrowersyjnym blogerem, ale miło jest czasem usłyszeć jakieś szczere zdanie (nie musi być pozytywne). Dzisiaj trochę ostrzejszego brzmienia, którego jestem fanem. Mam nadzieję, że i taki rodzaj muzyki przypadnie wam do gustu.


Dziel się z innymi swoim doświadczeniem - warto pomagać innym w ich codziennych zmaganiach z trudami rzeczywistości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz