czwartek, 3 kwietnia 2014

Pokonaj swoje słabości!

W oczekiwaniu na kolejny wywiad z osobą, która ma odwagę spełniać swoje marzenia, dzisiaj zamieszczam kolejny wpis z przemyśleniami. Wspominałem w ostatnim wpisie, że wysłałem moje wiersze na konkurs - niestety nie zakwalifikowałem się, ale w sumie może to i lepiej, bo bardzo nie lubię recytacji. Dzisiaj postaram się w kilku słowach zmotywować was do pokonywania waszych lęków i słabości, mam nadzieję że mi się uda.

Nasze życie składa się z ciągłych wzlotów i upadków, musimy zmagać się codziennie z rozmaitymi kłodami, które ludzie rzucają nam pod nogi. Czasem sami tworzymy sobie jeszcze więcej problemów, zamykamy się w świecie własnych zmartwień, znikąd nie widząc pomocy. Nie wierzymy w swoje możliwości i myślimy, że jesteśmy nic nie warci. Pamiętaj, że jedyną przeszkodą w realizacji swoich działań jesteś Ty! Sam w czasie treningów bokserskich niejednokrotnie sądziłem, że się do tego kompletnie nie nadaję, że jestem w niewłaściwym miejscu i nie potrafię wygrać z własnymi słabościami. Nic bardziej mylnego! Pokonując swoje ograniczenia, udało mi się stanąć do walki - nie tylko z przeciwnikiem, ale również tej metaforycznej z samym sobą. Wystarczy tylko powiedzieć sobie: "Mogę wszystko" i uwierz mi, jesteś w stanie zrobić wszystko. Zatem mój drogi czytelniku, nie załamuj się jeżeli coś Ci raz nie wyjdzie i próbuj dalej, aż wreszcie dojdziesz do perfekcji.

Jak już wspomniałem, w najbliższym czasie na blogu zostanie opublikowany kolejny wywiad, więc obserwujcie uważnie to miejsce. Jeżeli macie jakieś przemyślenia na temat tego o czym piszę to dzielcie się nimi w komentarzach (martwi mnie, że na razie nie ma ich wcale). Oczywiście na zakończenie jak zwykle zamieszczam Wam piosenkę, która aktualnie należy do moich ulubionych. W głosie tej wokalistki zakochałem się jakieś jedenaście lat temu i do dziś jest ona moją ulubienicą. Mam nadzieję, że Wam również ten utwór przypadnie do gustu :)


Uwierz w swoje możliwości i nieustannie pokonuj swoje ograniczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz