czwartek, 17 kwietnia 2014

Inspiracje i autorytety

No i wreszcie nadszedł czas świątecznego odpoczynku, gdy można na chwilę oderwać się od szkolnej codzienności i skupić się na różnego rodzaju przyjemnościach. Czasami poprzez pracę i staranie się o jak najlepsze oceny zatracamy gdzieś swoją prawdziwą tożsamość i stajemy się swego rodzaju maszynami. Właśnie takie dni jak dzisiaj są dla mnie okazją, aby znów poczuć się człowiekiem.

Każdy z nas ma w swoim życiu jakieś wzorce postępowania, które stara się naśladować. Często mówimy o kimś takim jak autorytet czyli osobie, która jest dla nas przykładem. Osobiście nie jestem zwolennikiem obierania sobie autorytetów, ponieważ jak wiadomo nie ma ludzi idealnych i każdy popełnia jakieś błędy. Uważam, że powinno się gloryfikować nie ludzi, a pewne postawy jakimi się kierują. Nawet osoba z wieloma wadami może bowiem ująć człowieka pewną cechą, którą również będziemy pragnęli posiadać. Z kolei niekiedy patrząc w kogoś jak w obrazek nie widzimy jego cech negatywnych, stając się jak ślepo posłuszne pionki. Sam nieraz ulegałem ludziom, którzy ujmowali mnie jakimś swoim zachowaniem, a potem nagle odkrywałem ich podłe oblicze. Pamiętaj zatem, aby zawsze patrzeć na ludzi obiektywnie i nie uważać nikogo za ideał.

To tyle na dzisiaj, nie mam za bardzo weny, aby pisać tutaj więcej. Teraz, kiedy mam trochę więcej wolnego czasu postaram się dodawać częściej nowe wpisy i przemyślenia. Zaglądajcie więc co jakiś czas, bowiem wkrótce pojawią się między innymi nowe wywiady (przynajmniej mam taką nadzieję, bo czasem ciężko doprosić się od ludzi o odpowiedzi). Na koniec nowy singiel Lany Del Rey, promujący jej najnowszy album "Ultraviolence". Płyta zapowiada się wyśmienicie!


Pamiętaj, że na świecie nie ma ludzi idealnych, ale możesz inspirować się niektórymi ich postawami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz