środa, 19 marca 2014

Zaczynamy!

Witam wszystkich! Nazywam się Marek Teler i 4 września skończę osiemnaście lat. Zacząłem przygodę z blogowaniem w styczniu 2012 i od tego czasu miałem kilka blogów, prowadzonych z mniejszym lub większym sukcesem. Piszę głównie o swoich przemyśleniach na różne tematy takie jak między innymi miłość, relacje międzyludzkie, krytyka, nowości muzyczne oraz wstawiam własną twórczość - każdy znajdzie tutaj coś dla siebie!

Nazwa bloga z pewnością jest dobrze znana moim dawnym czytelnikom, tak bowiem nazywał się mój blog, który prowadziłem dwa lata temu w serwisie bloog.pl. Jego przesłanie jest proste: życie - ponieważ podejmuję różne refleksje na temat ludzkiej egzystencji, muzyka - bo jest ważną częścią mojego życia oraz pasje - każdy przecież jakieś ma i dąży do realizowania się w nich. Jako że musiałem usunąć tamtego bloga, pierwsze wpisy, które tutaj zamieszczę będą moimi przemyśleniami sprzed dwóch lat, które wbrew pozorom są całkiem aktualne.

Jak już wspomniałem na początku, muzyka odgrywa w moim życiu ważną rolę. Wstawiam zatem w tym pierwszym wpisie w nowym miejscu mój ulubiony utwór muzyczny - jest dość długi, ale niezwykle piękny, głęboki i romantyczny. Słucham różnych gatunków, gdyż zwracam uwagę na przesłanie i teksty piosenek, a nie na to kto śpiewa i w jakim stylu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz