środa, 19 marca 2014

Kilka wierszy i piosenek

DZIEWCZYNA ZE SNU

Chociaż na tym świecie,
Dziewcząt są miliony,
Szukam tej jedynej,
Lecz wciąż jestem osamotniony.

Mając dość przyziemnych zdarzeń,
Przenoszę się do świata marzeń.
Nie skupiam się już na rutynie,
Lecz myślę ciągle o mojej dziewczynie.

O jej oczach szafirowych,
O ustach do pocałunku gotowych,
O jej włosach jak u anioła,

I pięknym głosie, którym mnie woła.
Jeszcze jedno marzeń tchnienie
I już przykre przebudzenie.
Nie ma, nie ma mej dziewczyny,

Czas już wrócić do rutyny.
Choć wciąż szukam ideału,
To rozumiem już pomału,
Że miłość sama wybierze,
I moją Wenus z umysłu zabierze.

WALENTYNKI

Kiedy patrzę w twoje oczy,
Cały świat jest dla mnie uroczy.
Codziennie patrząc na ciebie,
Czuję się jak w siódmym niebie.

Zawsze jesteś bardzo miła,
Chcę byś zawsze taka była.
Znasz mnie lepiej niż ja sam,
Dziś me serce tobie dam.

Choć nie wierzę w przeznaczenie,
Chcę byś odwzajemniła moje zauroczenie.
Jeśli nie pocałunek, to coś innego.
Okaż swą miłość w dniu Walentego.

NOŻYCZKI, ŻYLETKI, NÓŻ

Nożyczki, żyletki, nóż.
Chcę ze sobą skończyć już.
Smutek, płacz, kałuże krwi.
Cały świat dziś ze mnie drwi.

Przepraszam, że się urodziłem
Że przykrość wam tym sprawiłem
Że musicie ze mną żyć,
Chyba przerwę życia nić.

Ból, płacz, nożem cięcie,
Regulują me napięcie.
Bez problemów i bez spiny
Spędzam swe ostatnie godziny.

Umieram powoli i w boleści,
Życie nie ma żadnej treści.
Krew kroplami się wylewa,
Śmierci, śmierci się zachciewa.
Wyciągam skrwawione ręce
aniołom ciemności w podzięce.

Przepraszam za to że żyję,
Hańbę urodzenia zmyję.
Ból i gorycz tylko czuje,
Tylko śmierć mnie uratuje.
Jedno cięcie - świat się skończy,
Natłok myśli mnie wykończy.

Jeszcze jeden oddech łapię,
a krew świeża ciągle kapie.
Idę w stronę ciemności,
Nie zaznam więcej radości.
Takie jest moje cierpienie,
zaczęło je narodzenie.

Śmierci, śmierci przychodź już,
zamień mnie w haniebny kurz.

LANA DEL REY

I don't wanna live,
I just wanna click play.
Listen to my favorite music,
my beautiful Lana Del Rey.

I have no choice,
I want to hear your voice.
I wear my blue jeans,
If you know what it means.

Lana, Lana, you're my baby,
Your music drives me crazy.
When I hear you I wanna cry,
cause you and I - we are born to die.

Lana, Lana, you're my baby,
Your music drives me crazy.
When I hear you I wanna cry,
cause you and I - we are born to die.

Your music is pure madness,
a medicine for my summertime sadness,
There's something I should do,
Oh my Lana I love you.

Cola tastes better with you,
Every song is deep and true.
And even though life is hard,
You are always in my heart.

Lana, Lana, you're my baby,
Your music drives me crazy.
When I hear you I wanna cry,
cause you and I - we are born to die.

Lana, Lana, you're my baby,
Your music drives me crazy.
When I hear you I wanna cry,
cause you and I - we are born to die.

I WANT TO DIE 

I'm still trying,
slowly dying,
I don't want to live anymore,
angels of darkness - take my soul.

My hand is full of blood,
the pain drives me mad.
I want to cut myself,
I know that it's the end.

Life is not a fun,
I want to take a gun.
I shoot it right in my face,
This is not my space.

Life is not a fun,
I want to take a gun.
I shoot it right in my face,
This is not my space.

I see the death everywhere,
smell of rotting corpse in the air.
Death in always in my head,
I think I'll feel better dead.

Graveyard is the place for me,
That's where I suppose to be.
All my friends - please don't cry,
Cause I really want to die.

Life is not a fun,
I want to take a gun.
I shoot it right in my face,
This is not my space.

Life is not a fun,
I want to take a gun.
I shoot it right in my face,
This is not my space.

------------------------------------

Na razie tyle mojej twórczości, która pochodzi z różnych (lepszych i gorszych) okresów mojego życia. W komentarzach możecie wyrażać swoje opinie na temat tych "dzieł" i na temat tegoż bloga. Niedługo postaram się dodać coś nowego, tylko muszę znaleźć trochę więcej wolnego czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz