piątek, 21 marca 2014

Bądź sobą i ciesz się wiosną!

Już półtora roku minęło jak nie pisałem, więc muszę się na nowo rozkręcić. Przez ten czas wiele się wydarzyło, zmieniły się moje relacje z różnymi osobami, pierwsze zauroczenie jest już tylko mniej lub bardziej miłym wspomnieniem, a ja patrzę na świat trochę inaczej - może doroślej, chociaż nadal mam w sobie wiele (może za dużo) z dzieciaka. Ale póki co, wolno mi, bo nie mam jeszcze osiemnastu lat ;)

Dzisiaj zawitała do nas wiosna, zarówno kalendarzowa jak i pogodowa - robi się coraz goręcej, a promienie słońca dodają nowych sił i radości do życia. Po raz pierwszy od dłuższego czasu jestem w pełni zadowolony z wspaniale spędzonego piątku we doborowym towarzystwie. Kilkugodzinny spacer w taką piękną pogodę potrafi sprawić, że człowiek chociaż przez chwilę zapomina o trudach i znojach dnia codziennego, odrywa się od nauki i może poczuć te świeże powietrze dookoła. Teraz, gdy większość naszego czasu zajmuje przesiadywanie w internecie, ważne jest aby nie zatracać jednak całkowicie kontaktu ze światem zewnętrznym - życie jest za krótkie by nie doceniać jego piękna, a nie docenisz go siedząc w domowym zaciszu, śledząc tylko co Twoi koledzy wstawiają na tablicę.

Każdego dnia dotykają nas różnego rodzaju problemy i dylematy, jednak musimy jakoś się z nimi zmierzyć i je rozwiązać. Często jesteśmy krytykowani i okłamywani przez innych ludzi, ale przecież nikt nie powiedział, że życie jest łatwe. Mamy swoje własne myślenie i swój własny sposób na życie, którego powinniśmy się cały czas trzymać. Nigdy nie będziemy w stanie każdemu dogodzić, ale najważniejsze to dogodzić samemu sobie. Nawiązując do wpisu sprzed dwóch lat - powinniśmy podejmować takie decyzje, aby móc spojrzeć śmiało w lustro i powiedzieć: To ja, nie jestem może idealny, ale jestem prawdziwie sobą i nikt nie odbierze mi mojej indywidualności. Pamiętajcie: wszyscy jesteście wyjątkowi, każdy z was ma swoje własne konkretne cechy charakteru i nie możecie ich zatracać, bo komuś się to nie podoba. A na zakończenie tradycyjnie piosenka: Różne są zdania na temat tego artysty, ale ta piosenka jest naprawdę stylowa!


Zawsze bądź sobą i nie pozwól innym zmieniać Cię na siłę - Ty wyznaczasz swoje zasady, a nie społeczeństwo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz